Cégünk

Cégünk magyar családi vállalkozásból évtizedek alatt stabil középvállalattá nőtte ki magát, de mindvégig családi tulajdonban maradt. A Taképszolg egy közel 600 főt számláló cégcsoport tagjaként a takarítási üzletág egyik legrégebbi és legsikeresebb szereplője. Áttekinthető szervezeti struktúrával és világos vállalati stratégiával rendelkezünk. Kiemelten fontos számunkra a felelősségvállalás, amit azzal is igyekszünk alátámasztani, hogy 100 millió forintos felelősségbiztosítást kötöttünk a munkavégzésünkre.

Munkatársaink

Munkatársaink létszáma folyamatosan emelkedik. Képzett és a folyamatosan tanulni vágyó, változásra alkalmas munkatársakat alkalmazunk. Képzéseinket könnyen érthető oktató videókon keresztül adjuk át munkatársainknak, akiknek lehetőséget biztosítunk továbbképzésekre is. Megbízható, lelkiismeretes és munkájuk minőségére odafigyelő embereket választunk csapatunkba. Munkavállalóink stabil, összetartó csapatot alkotnak.

Cégtörténet

Megalakult a Taképszolg Kft. mint családi vállalkozás
1994
1995
Megkaptuk a Knorr-Bremse Magyarország Kft. mai napig fennálló megbízását
Állandó megbízó partnereink száma 10 fölé emelkedett
2000
2001
Állandó munkatársaink száma elérte a 20 főt
Cégünk fejlődött és bővült szakmailag is: nyitottunk az ipari technológiák felé, már csarnokok és gyártóegységek takarítását is vállaljuk
2005
2006
Bevezettük az ISO 9001 minőségbiztosítási rendszerét
Az ipari takarítási profilunk a Budapesti Vidámparkkal bővült
2007
2009
Elnyertük a Siemens nagyvállalat komplex ipari takarítását
Tevékenységi profilunkat folyamatosan bővítettük: többek között humán higiénia és járvány megelőzési rendszerek, valamint környezetvédelmi üzemeltetési megoldások telepítésével, értékesítésével;továbbá számos új, innovatív lehetőség a környezetvédelem és humán erőforrások szellemében.
2011
2012
Az ugrásszerű növekedés és a sikeres pályázatok éve: pályázatot nyertünk az Új Széchenyi Terv vállalatirányítás és - támogatás témakörében, miközben dolgozói létszámunk 160 főre emelkedett
Új vállalatirányítási rendszert vezettünk be, mely megkönnyíti logisztikai és pénzügyi folyamatainkat
2013
2014
Új géppel bővítettük gépparkunkat, mely segítségével területeinken a szolgáltatás minőségét emelni tudtuk. Bevezettünk egy új ügykezelő rendszert, így a cégen belüli feladatainkat, értékesítési folyamatainkat még jobban optimalizáltuk
Cégünk az év elején egy új irodaházba költözött a Budafoki útra. Mind az iroda, mind a raktár modern és kényelmes. Bővültünk cégcsoportunk újabb tagjával, a Clearservice Kft-vel.
2016
2017
A termelés irányába bővítettük portfóliónkat
Ebben az évben ünnepeltük 25. születésnapunkat, többek között az arculatunk és a weboldalunk megújításával
2019
Ajánlatkérés
takarítási feladatok ellátására
Kérjük, az alábbi adatlapot töltse ki ajánlatunk elküldéséhez. A kapcsolattartói adatok esetén valódi adatokat adjon meg, arra az esetre, ha az adatlapon megadott információk mellett kollégáink esetleg további kérdéseket szeretnének feltenni az ajánlatadás érdekében.